فرهنگی

چرایی و پیامدهای مجردیِ سلبریتی ها

خراسان/ اظهارنظرهای جالب و متفاوت سلبریتی‌های بالای 40 سال درباره دلایل ازدواج نکردنشان به همراه نظر یک مشاور خانواده در همین باره را به گزارش در آوردیم.

خراسان/ اظهارنظرهای جالب و متفاوت سلبریتی‌های بالای 40 سال درباره دلایل ازدواج نکردنشان به همراه نظر یک مشاور خانواده در همین باره را به گزارش در آوردیم.

دنیای سلبریتی‌ها و بازیگران تفاوت‌های زیادی با افراد عادی دارد. زندگی شخصی و خصوصی بعضی از آن‌ها مثل شغل و حرفه‌شان شلوغ و پر سر و صدا نیست و گاهی چنان ساکت و خلوت است که برای افراد عادی تصور این زندگی ملال‌آور خواهد بود. برای مثال بسیاری از بازیگران با وجود این‌که سن‌شان از 40 سال هم گذشته ولی تن به ازدواج نداده‌اند. این موضوع را بارها در برنامه‌های مهمان محور تلویزیونی مثل دورهمی، خندوانه و… دیده‌اید. بسیاری از بازیگران در مواجهه با این سوال که چرا ازدواج نکردی؟ پیدا نکردن گزینه مناسب، نداشتن وقت، پیش نیامدن موقعیت آن و… را بهانه می‌کنند. اما آیا واقعاً مسئله این است یا مشکلات بزرگ‌تری در این زمینه وجود دارد؟ مشکلاتی که نیاز به تحلیل و بررسی روان‌شناسانه دارد. انزوای درونی بازیگران در همه جای دنیا وجود دارد و متأسفانه بعضی از سلبریتی‌هایی که ازدواج کرده‌اند، بعد از مدتی جدا شده و دوباره به همان زندگی تنهای خود رو آورده‌اند. در این پرونده می‌خواهیم مجردهای سینمای ایران را معرفی کنیم و به این بپردازیم که چرا  برخی بازیگران اهل ازدواج نیستند؟ آیا این یک تصمیم خودخواسته است یا شرایط این‌طور ایجاب می‌کند؟ این تصمیم چه آثاری بر جامعه دارد؟ حالا به نظرتان سینمای ایران چند مجرد نزدیک به 40 سال دارد و آیا این اتفاق فقط بین مردان بازیگر رایج است یا شامل حال خانم‌ها هم می‌شود؟ پاسخ همه این سوال‌ها را در پرونده امروز زندگی‌سلام بخوانید.

برای اظهار نظر کلیک کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یادداشت روز

راه های ارتباطی

تلفن تماس : 02155767976
تلگرام ارسال خبر: 09331562827

 

Copyright © 2020 khabarman.ir

به بالا